Contact projectmanager, proces optimalisatie, supply chain professional, hoofd customer service

Wilt u in contact komen met deze kandidaat of andere kandidaten? Neem contact met ons op of bel onze bemiddelaar in uw regio.

Projectmanager, proces optimalisatie, supply chain professional, hoofd customer service uit Leidschendam-Voorburg Zuid-Holland

Over zichzelf

Initiatiefrijke manager met uitgebreide internationale ervaring in Supply Chain, Customer Service, ICT en Projectmanagement

In mijn handelen ben ik vernieuwings-, mens-, service- en resultaatgericht en streef ik continue naar verbeteringen ten einde de processen en daarmee de keten te optimaliseren en samenwerking te bevorderen. 

Mijn motivatie haal ik uit het in contact zijn met klanten, stakeholders en collega’s op alle niveaus en door mijn passie voor verbinden van mensen weet ik goed zowel horizontaal als verticaal te communiceren, te coördineren en te leiden.

Ik heb op strategisch, tactisch en operationeel niveau bij (inter)nationale logistieke- en productiebedrijven gewerkt waaronder Syngenta Flowers en Royal FloraHolland.  Hierdoor heb ik als Supply Chain Professional ruime ervaring in en kennis over de verschillende schakels in de Supply Chain.

Tevens heb ik als Projectmanager langdurige ervaring opgedaan met procesoptimalisatie en het initiëren, uitvoeren en implementeren van diverse verbeterprojecten. Daartoe analyseer ik de processen, de behoeften van de klant, de belangen van de stakeholders en vertaal dit naar een verbeterplan.

Vanzelfsprekend maak ik daarbij gebruik van methodieken zoals Lean Six Sigma, DSDM, Prince 2 en verkrijg ik kennis via interviews, brainstorm en workshop sessies. Daarbij houd ik de kosten en het budget goed in de gaten. 

Kortom, samen van visie naar actie naar resultaat!


Nummer 40149

Opleidingsniveau: HBO

Persoonlijke gegevens

Gemeente: Leidschendam-Voorburg
Geboortedatum: 11-07-1960
Geslacht: Vrouw

Opleiding - ervaring

  • Bloemen- en plantenhandel
  • Dienstverlening en Advies
  • Sierteelt
  • Veredeling & vermeerdering

Vakgebieden

  • Logistiek & Transport
  • Leidinggeven / Management
  • Klantenservice
  • Consultancy / Training
  • Innovatie / Onderzoek

Anoniem CV

CURRICULUM VITAE -

Initiatiefrijke manager met uitgebreide internationale ervaring in Supply Chain, Customer Service en ICT

 

In mijn handelen ben ik vernieuwing-, mens-, service- en resultaatgericht en streef ik continue naar verbeteringen ten einde de processen en daarmee de keten te optimaliseren en samenwerking te bevorderen.

 

Mijn motivatie haal ik uit het in contact zijn met klanten, stakeholders en collega’s op alle niveaus en door mijn passie voor verbinden van mensen weet ik goed zowel horizontaal als verticaal te communiceren, te coördineren en te leiden.

 

Ik heb op strategisch, tactisch en operationeel niveau bij (inter)nationale logistieke- en productiebedrijven gewerkt.Hierdoor heb ik als Supply Chain Professional ruime ervaring in en kennis over de verschillende schakels in de Supply Chain.

 

Tevens heb ik als Projectmanager langdurige ervaring opgedaan met procesoptimalisatie en het initiëren, uitvoeren en implementeren van diverse verbeterprojecten. Daartoe analyseer ik de processen, de behoeften van de klant, de belangen van de stakeholders en vertaal dit naar een verbeterplan.

Vanzelfsprekend maak ik daarbij gebruik van methodieken zoals Lean Six Sigma, DSDM, Prince 2 en verkrijg ik kennis via interviews, brainstorm en workshop sessies. Daarbij houd ik de kosten en het budget goed in de gaten.

 

Kortom, samen van visie naar actie naar resultaat!

 

WERKERVARING

 

 

 

Project lead Supply Chain and Program lead Speed to Market a.i

Aug 2017 Okt 2018

 

•          De coördinatie en integrale regie over de programma’s “Availability @ Quality & Cost” en “Speed to Market”.

•          Aansturen van cross-functionele internationale teams op dusdanige wijze dat zij deze veranderprogramma's effectief op leveren.

•          Leiden van projecten binnen verschillende “internationale business operations”. Succesvol ontwerp, uitvoering, implementatie en afronding van projecten, binnen afgesproken tijd en kosten.

•          Samenwerken met en invloed uitoefenen op alle senior stakeholders

 

 

 

Verandermangement – wapenfeiten i.s.m. projecteigenaren en de teams

 

•          Met het “Flowers Leadership Team” de Strategische Agenda (SA) van 2017 afgesloten en SA2018 samengesteld en na akkoord de uitvoering van de verschillende internationale initiatieven/projecten succesvol gemanaged inclusief reguliere voortgangsrapportage

 

•          Ontwikkeling van strategisch transformatie plan voor de site in Portugal

 

•          Succesvolle implementatie van Commerciële Solanaceae productie in Portugal i.e. renovatie kas, versterking van het management en operationeel team, creëren van eigenaarschap voor de nieuwe en gewijzigde processen als ook de implementatie van gerelateerde systemen. Functionele aansturing 7 direct en 60 indirect

•          Succesvolle review van de strategie voor ingangsmateriaal met als belangrijkste resultaten: efficiency in Supply Chain Network, verhoogde leverbetrouwbaarheid, geoptimaliseerde End-to-End proces inclusief duidelijke verantwoordelijkheden en inbedding in wereldwijde organisatie. Tevens één team R&D en Supply Chain gecreëerd.

•          Een tweedaagse workshop in Gilroy, VS, georganiseerd waarin wereldwijde transparantie is bereikt over de invloed van "NAK Tuinbouw" Elite-certificering op 'Speed to Market' en een wereldwijde afstemming op Flowers Quality Standards inclusief vereisten voor ingang materialen en op de noodzaak en toegevoegde waarde van de NAKT Elite-certificering in de introductie van nieuwe producten (NPI-proces)

 

•          Succesvol leiden van proof-of-concept "Indoor Farming" inclusief de goedkeuring voor een vervolgproject en 2 impactanalyses.

Business Development / Account Manager

Sept 2015 Mei 2017

Verantwoordelijkheden

•          Leads genereren en managen van bestaande relaties voor de diensten Recruitment, Supply Chain optimalisatie en Supply Excellence Leadership Platform;

•          Mede organiseren van kennissessies “Hoe implementeer ik succesvol Supply Chain management in 9 stappen”;

•          Relatiemanager tijdens evenementen zoals verkiezing van Supply Chain Professional van 2016 en Congres ‘Survival of the Fittest”.

 

 

 

Verandermanagement – wapenfeiten

 

•          Structuur aangebracht in grote hoeveelheid acties t.b.v. organisatie van 4 evenementen. Hierdoor ontstond beter overzicht voor de eigenaar, het bewaken van de voortgang werd hiermee vereenvoudigd en het bevorderde de samenwerking;

•          Klantindeling geïntroduceerd en geïmplementeerd.

 

 

Jan – juli 2015

Programma manager a.i.BLMC

 

Verantwoordelijkheden

 

•          Projecten: ‘Operational Excellence’, Leermiddelenlijst, MBO Digitaal, 2e hands boeken en ‘E-books’ managen op samenhang, tijd, kwaliteit en binnen het budget.

•          Functionele aansturing 6 lijnmanagers/projecteigenaren en 1 projectleider.

 

 

 

Verandermanagement – wapenfeiten

 

•          Noodzaak samenwerking Commerciële Inkoop, Sales, Operations en Finance bekrachtigd d.m.v. een workshop waarin overeenstemming is bereikt over de veranderdoelen inclusief afbakening zodat het verbeterproject leverbetrouwbaarheid en voorraadreductie kon starten;

•          Het opzetten van een infrastructuur voor en het meekrijgen van projecteigenaren en –managers in projectmatig werken door t.b.v. de lopende projecten planningen en voortgangsrapportages initieel op te stellen en deze regulier door hen te laten presenteren aan directie

2008 – 2014

Programma-/ Informatie Manager/Business Consultant

 

Verantwoordelijkheden:

 

•          Functioneel aansturen van cross functionele professionals

Verandermanagement

•          Optimalisatie van processen inclusief juiste ICT-ondersteuning;

•          Visies tot één gezamenlijke visie samenbrengen:

Financiële verantwoording

•          Business cases opstellen inclusief verkrijgen van goedkeuring directie;

•          Budget- en voortgang bewaking;

Project portfoliomanagement

•          Uitvoeren van vooronderzoeken inclusief opstellen van planningen;

•          (Verbeter)projecten initiëren van idee t/m implementatie, kaders stellen en coördineren i.s.m lijn- en projectmanagers, architectuur, inkoop, inhoudelijke specialisten en leveranciers;

•          Jaarlijks verantwoordelijk voor 1-3 verbeterprojecten met besteding uren van ca. 25.000 en 3 miljoen euro.

 

 

 

Verandermanagement – Wapenfeiten

 

•          Een goede samenwerking tussen de veranderingstrajecten van Ketenlogistiek, Ordermanagement, Finance en ICT tot stand gebracht. Integrale knelpunten inclusief noodzakelijke verbeteringen werden helder met als resultaat dat een nieuwe Keniaanse klant met zijn specifieke (internationale) eisen binnen afgesproken planning als lid via de marktplaats kon handelen en financieel afgewikkeld kon worden;

•          Bedrijfsstrategie i.s.m. Finance manager vertaalt naar veranderplan 2013-2016 voor Finance en haar omgeving. Met als focus: het verkrijgen van een verbeterde afstemming tussen de interne financiële, commerciële en logistieke processen;

•          Initiator van concept transformatie structuur veiling van product georiënteerd naar klantgericht en excellente dienstverlening. Ontwerp georganiseerd, draagvlak gecreëerd en goedkeuring van lijnmanagement voor implementatie van deze structuur binnen verbeterproject Future;

•          Een door Directie en Bestuur goedgekeurde business case (700.000 euro) geregisseerd voor programma – “Klant centraal stellen” met als resultaat nieuwe oplossing voor relatieregistratie.

 

 

2001 - 2008

Project-/ Informatiemanager

 

•          Bedrijfsstrategie i.s.m. stakeholders vertaald naar “Customer Relationship Management” strategie incl. beschrijven en verbeteren van processen t.b.v. centralisatie Relatieregistratie en Accountmanagement.

•          Proces voor internationale Supply vereenvoudigd.

 

 

Logica

Projectmanager CRM, Logica, gedetacheerd bij NS Reizigers, Utrecht

2000 – 2001

•          Projectgroep van 8 medewerkers zodanig aangestuurd dat het deelproject t.b.v. implementatie CRM binnen afgesproken budget en integrale planning van programma ‘Bestemming klant’ is voltooid.

 

 

1999 - 2000

Business consultant Transport en Logistiek, Logica, gedetacheerd bij Ziggo (ex-Casema), Delft

 

•          Doel, strategie en procesbeschrijvingen van de nieuw opgezette afdeling Inkoop en Logistiek vastgesteld en uitgedragen;

•          Aanvoer processen geoptimaliseerd zodat Casema kon transformeren van een traditioneel functionele naar een proces georiënteerde organisatie.

 

Contact projectmanager, proces optimalisatie, supply chain professional, hoofd customer service

Wilt u in contact komen met deze kandidaat of andere kandidaten? Neem contact met ons op of bel onze bemiddelaar in uw regio.

Zoek uw bemiddelaar

Postcode

Algemene informatie

Siebert van Kreij »

Email Siebert »

06 411 855 25

Siebert van Kreij »

Email Siebert »

06 411 855 25

Evert Jan Regelink »

Email Evert Jan »

06-38 341 415

Evert Jan Regelink »

Email Evert Jan »

06-38 341 415

Buitenland Werving & Selectie

België: West- en Oost-Vlaanderen

Peter Zeegers »

Email Peter »

06 57 32 58 74

Peter Zeegers »

Email Peter »

06 57 32 58 74

Melkveehouderij buitenland

Evert Jan Regelink »

Email Evert Jan »

06-38 341 415

Evert Jan Regelink »

Email Evert Jan »

06-38 341 415

Tuinbouw en open teelt buitenland

Wim Appelman »

Email Wim »

06 53 101 195

Wim Appelman »

Email Wim »

06 53 101 195

Varkens- en pluimveehouderij buitenland

Jochum van der Wielen »

Email Jochum »

06 51 857 847

Jochum van der Wielen »

Email Jochum »

06 51 857 847

Contactgegevens bemiddelaars

Zeeland

Peter Zeegers »

Email Peter »

06 57 32 58 74

Peter Zeegers »

Email Peter »

06 57 32 58 74

Friesland

Jochum van der Wielen »

Email Jochum »

06 51 857 847

Jochum van der Wielen »

Email Jochum »

06 51 857 847

Midden West Groningen en Noord West Drenthe

Richard Brabers »

Email Richard »

06 - 11 16 79 33

Richard Brabers »

Email Richard »

06 - 11 16 79 33

Friesland West

Marije Okkema »

Email Marije »

06 34 27 43 60

Marije Okkema »

Email Marije »

06 34 27 43 60

Groningen en Drenthe ten noorden van N381

Jose Houben »

Email Jose »

06 18 470 564

Jose Houben »

Email Jose »

06 18 470 564

Groningen, Drenthe, Overijssel

Jeroen Karstenberg »

Email Jeroen »

06 41 323 872

Jeroen Karstenberg »

Email Jeroen »

06 41 323 872

Noord-Holland Noord

Franco Hamelink »

Email Franco »

06 28 15 72 01

Franco Hamelink »

Email Franco »

06 28 15 72 01

Zuid-Holland

Marcel van Leeuwen »

Email Marcel »

06-53 56 53 90‬

Marcel van Leeuwen »

Email Marcel »

06-53 56 53 90‬

Noord-Holland Zuid, Utrecht West

Wim Appelman »

Email Wim »

06 53 101 195

Wim Appelman »

Email Wim »

06 53 101 195

O-Flevoland en Z-Flevoland

Yvonne Witkop-Schakenraad »

Email Yvonne »

06-21 70 29 37

Yvonne Witkop-Schakenraad »

Email Yvonne »

06-21 70 29 37

Noordoostpolder

Gerda Stad-Brantsma »

Email Gerda »

06 11 032 007

Gerda Stad-Brantsma »

Email Gerda »

06 11 032 007

Overijssel

Ester Kempers »

Email Ester »

06 29 116 294

Ester Kempers »

Email Ester »

06 29 116 294

Betuwe en Bommelerwaard

Esmeralda Hendriksen »

Email Esmeralda »

06 57 92 21 38

Esmeralda Hendriksen »

Email Esmeralda »

06 57 92 21 38

Oost Gelderland ten oosten van A50 en A325

Dinand Pilon »

Email Dinand »

06 12 056 936

Dinand Pilon »

Email Dinand »

06 12 056 936

West Gelderland ten westen van A50 en A325

Gert-Jan Kardol »

Email Gert-Jan »

06 22 23 09 83

Gert-Jan Kardol »

Email Gert-Jan »

06 22 23 09 83

Brabant Oost, Noord-Limburg Noord, Maas & Waal

Marian van Thiel »

Email Marian »

06 29 621 413

Marian van Thiel »

Email Marian »

06 29 621 413

Limburg

Math Smits »

Email Math »

06 55 84 74 17

Math Smits »

Email Math »

06 55 84 74 17

Brabant West

Marianne Hagenaars »

Email Marianne »

06 53 13 12 10

Marianne Hagenaars »

Email Marianne »

06 53 13 12 10

ZO-Brabant en de Kempen

Wim van Kollenburg »

Email Wim »

06-12 722 823

Wim van Kollenburg »

Email Wim »

06-12 722 823